söndag 18 september 2011

Fin söndag

Vilken härlig söndag det är! Fint höstväder, det var perfekt för dagens långpromenad. Vi var många som gick slingan och det är alltid kul när man ser lite folk tycker jag så man inte känner sig helt totalt ensam där ute i skogen. Helt plötsligt när jag gick där började jag fundera på barnvagn. Att jag vill ha en som är bra för såna här promenader, en praktisk vagn för alla väder och underlag. Jag och K har lite olika åsikter om vagn, men det löser sig och det är inget vi kommer att börja leta efter nu. Nej, nej, sånt får vänta länge till. Men fundera kan man ju.

Det var skönt att röra på sig. Har ni något förslag på styrketräning när man är gravid? Jag har både hantlar och pilatesboll hemma. Plus att det har öppnat ett gym ganska nära, men jag tycker det är dyrt med 369kr/mån för bara styrketräning och inga pass. Sen har jag hört att man ska vara försiktig med vissa magövningar. Kom gärna med tips och råd.

Nu blir det mys med pläden och en bok eller TV:n en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar