söndag 4 augusti 2013

Söndag

Veckorna går för fort! Redan söndag.

Jag och Skruttis startade dagen med att träffa kompisen och hennes dotter. Det blev en promenad och ett kort besök i lekparken. Sen var tanken att jag och familjen skulle åka och kolla på kakel, men vi hamnade i Gustavsberg i stället. Och där blev jag på uselt humör som resulterade i att jag la mig under täcket i ett par timmar och var sur. Skitbarnsligt. Jag ville bara vara ifred och orkade inte med K och ärligt inte höra Skruttis gnälla mer. Ibland behöver jag tanka energi för mig själv. Det lyckades bra, kände mig mycket gladare sen och de kom ner och hämtade mig till middagen. Underbart att slippa laga mat.

Vi försöker komma på vad vi vill göra de sista två veckorna innan jag börjar jobba. Skulle gärna göra några dagsutflykter, men jag känner mig rätt tom på idéer. Har ni några får ni gärna tipsa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar