tisdag 2 juli 2013

En trevlig förmiddag

Jag sitter och slöar i soffan efter en långpromenad i förmiddags med grannen. Så otroligt jobbiga backar i skog med vagnen, men bra motion blev det. Vi tog ett stopp vid vattnet så hennes hund fick bada.

Om jag nu ska gnälla så är foglossningen tillbaka. Verkar som det blir värst vid ägglossning. Försökte nå sjukgymnasten jag gick till under graviditeten, men hon är på semester. Jag funderar på att gå till en naprapat. Läst lite på nätet och många verkar bli hjälpta av det då bäckenet ofta blir snett. Såhär kan jag inte ha det!!! Vet ni någon bra naprapat i Stockholm?

Igår kväll var jag förresten på fotografiska med en kompis. Först middag ute. Det var underbart avkopplande,  måste komma iväg själv mycket oftare. Jag var glad över att en av utställningarna handlade om Mumbai. Även om vissa bilder gjorde mig tårögd.

Nu ska jag försöka sova lite, sov väldigt dåligt i natt då jag hade så ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar