måndag 8 december 2014

Väldigt länge sen........

Jag behöver skriva av mig. Rejält. Samtidigt så finner jag inte orden så det blir ett kort inlägg ändå. Jag trodde inte att jag skulle blogga något mer någonsin.

Det har hänt en del. Det värsta är att jag har fått ett utomkveds igen, en tredje gång! Hur kunde det hända? Det var vårt sista embryo och det känns så surt för det satt precis där min borttagna äggledare suttit. Det finns inga rester kvar av äggledaren alls utan det satt i kanten på livmodern på nåt vis. Men jag är glad att jag har en äggledare kvar.

Det var tio dagar sen jag opererades. Är sjukskriven veckan ut, får se hur det blir sen. Alla graviditet är inte borta så det blir att ta prover med några dagars mellanrum för att mäta hcg. Förhoppningsvis slipper jag cellgifter den här gången.

Tre gånger. Fan liksom.

2 kommentarer:

  1. Va, kan man få ett utomkveds då?! Det hade jag ingen aning om.. Jag trodde det krävdes äggledare för det. Men usch och fy vilken maximal otur, jag beklagar så :[

    SvaraRadera
  2. Tack! Jo, det kan fästa lite överallt.

    SvaraRadera