lördag 1 februari 2014

Testat

Jag har testat nästan varje dag denna vecka....Och faktiskt så har jag fått ett svagt plus! På RD 7. Plusset har dock inte blivit ett dugg starkare så vi får se....Jag har mår illa lite då och då, känner av foglossning (fan vad tidigt, hur ska det gå resten av graviditeten?). Hur som helst så kan jag inte riktigt vara glad för jag tänker bara på utomkveds för att strecken fortfarande är svaga och för att det inte känns nåt i livmodern. Typiskt mig att oroa mig. Ska jag kräva att få ta hcg prov? Borde inte strecket bli starkare och starkare? Så har det varit förr för mig i alla fall.

Och sen vet jag inte om jag tänker blogga mer här. Kanske fixar jag en ny.  Och så vet jag att jag inte har svarat på era mail fast att det har gått så otroligt lång tid. Jag kommer att svara. Jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar