söndag 28 april 2013

Dagarna rullar på

Här är dagarna varit sig rätt lika förutom att K var ledig i fredags ju. På förmiddagen använde jag mitt presentkort på ansiktsbehandling och massage. Helt underbart var det. Dit kommer jag gå fler gånger. Himla mysig inredning var det dessutom och jättetrevlig var hon som utförde behandlingarna. Jag hade tänkt strosa runt på stan efteråt, men blev så himla trött och fick faktiskt migränliknande huvudvärk efteråt. Det var lite trist. Sen saknade jag Skruttis som bara den. Är det inte märkligt, jag ville så gärna ha en dag för mig själv och så när jag får det så saknar jag henne så enormt så jag inte kan vara utan henne mer än fem timmar. Hur som helst så blev så att jag gick i några affärer och sen tog jag pendeltåget till K´s mamma där K och Skruttis befann sig. Blev bjudna på en sen lunch och fika.

Igår var vi en sväng till Trosa och tittade runt lite. Tyvärr så var det rätt kyligt och så började det regna. På kvällen när Skruttis somnat såg vi två avsnitt av The walking dead innan det var dags att sova.

Idag har vi kollat lite på grejer till altanen och blommor. Det här med blommor är ju inte min grej alls, det blir alltid samma sort. Hittade också en födelsedagspresent till Skruttis som jag tänkt beställa på nätet, men det var bra pris i affären så nu är den fixad. Nu ska vi bara köpa en liten pool också.

Hur firade/ska ni fira ert barns ettårsdag? Vi blir bara familjerna i år tänkte vi. Lite varmkorv och fika tänkte vi bjuda på. Jag hoppas verkligen de kommer, men man vet ju inte när det gäller dem...Eller så ska de ha en massa åsikter som de hade kring dopet. Skulle inte förvåna mig ett dugg. Alltså, då vet jag inte vad jag gör. Vet att jag är knäpp som tänker så, men de gillar verkligen att klaga och gnälla på mig.

Jag har haft sån hemsk jobbångest sista dagarna. Jag vet ärligt inte hur jag ska klara av att gå tillbaka om några månader.

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar