onsdag 1 maj 2013

Vad ska jag skriva?

Jag tycker att jag bara skriver om samma saker hela tiden. Min blogg är trist. Samtidigt så är ju dagarna rätt lika vad gäller aktiviteter. Sen utvecklas ju Skruttis massor och jag inser att jag inte skriver så mycket om det. Jag tycker ju att det vore kul att ha en blogg som inte är anonym, men samtidigt är himla feg gällande sånt. Vill visa er foton egentligen. Nåja...

Hoppas ni har haft en fin Valborg. Vi gjorde inget särskilt igår och idag har vi haft en skön dag ute med långpromenad, lunch och så har vi börjat göra fint på uteplatsen och balkongen. Måste köpa blommor också och kanske någon jordgubbsplanta.

Häromdagen var vi till Ikea. Det var så många gravida där och jag vill så gärna vara gravid igen. Snart. Samtidigt som det var underbart så var det skitjobbigt att vara gravid. Tänkte på det igår, jag hade nog alla jobbiga krämpor man kan ha. Trodde inte jag skulle längta efter det igen... Graviditeter är ju visserligen ofta olika, men jag vet flera som haft mer besvär andra gången så jag försöker ställa in mig på det. Tar absolut inte för givet att vi lyckas en gång till, men jag hoppas i alla fall.

I morgon ska jag till frissan. Jag går dit rätt ofta eftersom mitt hår blir så himla tjockt och jag måste tunna ur. Dyrt blir det att gå ofta och hon är inte billig, tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar