söndag 5 maj 2013

Städat

I morse gick jag och Skruttis inte upp förrens 9.45!!! Helt otroligt. K är fortfarande sjuk, men var lite piggare idag så jag har hunnit med att storstäda. Det behövdes verkligen. Det är inte klokt vad mycket katterna fäller hår och särskilt den långhårige. Det blir så ofräscht så fort här hemma. Hatar det och även att städa...I morgon tänkte jag nog ge mig på fönsterna.

Jag är så ledsen över att behöva börja jobba i september. På allvar riktigt ledsen. Nu har jag t o m börjat drömma om jobbet, det är inte bra, det vet jag.  Jag vill inte tillbaka, vad ska jag göra????

Jag hade velat se Springsteen, fasen alltså.

Usch vad negativt det här inlägget blev, det var inte tänkt så. Jag får skriva vidare en annan dag. Nu ska jag äta glass!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Vill inte heller börja jobba i september.
    Jag har drömmar om jobbet med jämna mellanrum, sambon tjatar jobb varje dag så jag har inte sluppit tänka på jobbet en ända dag.

    SvaraRadera