tisdag 28 maj 2013

Underbart

Åhh vilken härlig dag hittills. Sitter i solen på verandan med en kaffe och bara njuter. K jobbar hemifrån och Skruttis sover. Det enda som är lite jobbigt är att Skruttis äter så himla lite nu igen. Det gör mig så orolig. Hon väger bara 8,8 kg. Hon följer sin egen kurva och bvc är inte orolig, men det hjälper inte, jag är det ändå.

Vi har varit iväg en sväng till köpcentrumet där vi mötte upp grannen med dotter. De ville vi skulle med och testa det nya glass- och yoghurt stället. Sånt säger jag ju (tyvärr) inte nej till. Gott var det,  men för dyrt för mig nu när jag inte jobbar.

På eftermiddagen ska vi till banken och bl a fixa en ny dosa, jag har lyckats slarva bort min igen. Blir så less på mig själv , den kostar väl typ 300 kr eller nåt.

Nu blev det gnäll i det här inlägget också, det var absolut inte tänkt så.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar