fredag 14 juni 2013

Förkyld

Jag är rejält förkyld. Så trist när man vill göra en massa saker. På nåt sätt har jag energi och viljan, men sen så tar orken ändå slut. Nåja, det får bli nya tag i morgon. Så skönt att det är helg IGEN. Veckorna går så fort nu. Räknar veckor till jobbstart fastän jag inte borde.

Jag funderar på en intensivutbildning för körkortet någonstans i landet. Nån som vet nån bra som inte är alltför dyr? Körkort är ju dyrt, men det skiljer ju ändå lite i pris per lektion osv.

Nästan varje sekund känner jag efter, jo men nu drar det ju lite kring livmodern, brösten är väl lite ömma. Fan. Fast jag vet att vi missade ägglossningen för att min kropp är knäpp och är oregelbunden.

Nu kom K och Skruttis hem, måste fixa middag. Hörs kanske senare, annars under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar