söndag 2 september 2012

Shoppat inför vintern

Jag vet inte hur många gånger jag har tänkt blogga sista dagarna, men varenda gång kommit fram till att jag faktiskt inte har någon lust. Ibland är det bara så. Skruttis har förändrat sovmönster dessutom som det tagit lite tid att vänja sig vid och jag har varit tröttare än vanligt.  Hon vill gärna sova vid 17-18 tiden nån timme, men sen är hon vaken typ hela kvällen...Möjligtvis så sover hon någon timme innan 01, men annars är hon pigg och glad eller så kan hon inte komma till ro.

Igår var vi och handlade lite inför vintern. Svårt att veta såklart hur vintern blir, men nu har vi köpt en vindtät fleeceoverall från PoP + mössa och en åkpåse från Villervalla. Jag har varit inställd på att köpa en sån fleeceoverall på Blocket eller Tradera, men jag tröttnade på att buda och leta. Den är så jäkla dyr jämfört med många andra, men alla säger att den är värd pengarna. Känns skönt att ha det klart för pang så blir det kallt.

Bild lånad från Polarn O. Pyret







Bild lånad från Polarn O. Pyret

Bild lånad från Villervalla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar