söndag 14 oktober 2012

En mycket lugn söndag

Skruttis ville inte sova ordentligt förrän klockan 02.30 natten till idag. Vi fick bära å bära å bära... Inser att vi varit bortskämda med att hon förr somnat ganska bra ändå. Detta medförde att vi varit ganska sega idag. Någon mässa blev det därför inte, jag kände inte alls för det. Har inte varit utanför dörren ens. K var på en kort promenad med Skruttis. Jag får jämt dåligt samvete om hon inte kommer ut varje dag, om det så bara är en kort stund.

Vid femtiden stack K iväg på lite jobbkul, festligheter med folk i samma branch. De är ute med räkbåt. I morgon blir det seminarier och middag med samma gäng.

Jag ligger redan i sängen efter att ha nattat henne hundra gånger. Hoppas hon somnar bättre i morgon. Stackarn, hon har så otroligt svårt att komma till ro. Jag ser och märker ju hur trött hon egentligen är.

Ska passa på att läsa ut Kepler-boken nu om jag inte somnar på stört. Har flera andra böcker som väntar :-). En mindre rolig är ju körkortsboken som jag av någon anledning har lagt lååångt in i ett skåp ;-).

Vi hörs nog i morgon. Sov gott fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar