torsdag 4 oktober 2012

Mys

Vi har mysmorgon här. Lyssnar på barnvisor på Spotify och bara är. I kväll är det dags för babysim och innan dess ska vi iväg och handla mat till Skruttis och så måste jag fundera på vad vi andra ska äta. Usch vad svårt det är, särskilt när man inte gillar att laga mat. Igår var vi till gallerian en sväng och tog en långpromenad efter det. Det var sånt skönt väder igår!

Hade beställt kläder från Villervalla, de har rea nu. Beställde i måndags och igår var de här! Så himla fina och mjuka. Jag köpte två klänningar, ett par shorts och en kjol till nästa sommar. Även en mössa som hon kan ha nu eller efter vintern. Tidigt att köpa sommarkläder, jag vet, men jag tänkte att jag får passa på. Får se hur det blir med storleken, de såg stooora ut, men det är ju tag kvar. Så kika in på deras sida om ni gillar Villervalla. Jag har ingen aning om deras kvalitet, vet bara att vi är nöjda med åkpåsen, men det är ju inte samma sak som kläder...

Ha en bra dag allaihopa, nu vill jag ha en latte och macka!


Ps Jag läser era bloggar, men har varit usel på att kommentera. Ska försöka skärpa mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar