lördag 13 oktober 2012

Värdelös massage och underbar promenad

I förmiddags var jag på fotspa och hot stone massage. Fotbehandlingen var ok, men massagen...Alltså så jävla värdelös. Jag låg och frös (vilket jag sa till om) och funderade på när hon skulle börja massera liksom. Det enda jag fick var typ fyra knådningar och resten av tiden hade hon fullt upp med att placera ut stenarna och rätta till en massa handdukar. Plus att hon var mer utanför rummet än inne hos mig. Ska jag vara ärlig så blev jag ett tag lite osäker på hur en sån massage ska vara, kanske jag som har fel, men visst ska man väl få massage också? Så var det på ett annat ställe jag varit på. Jag borde sagt till, men så helt plötsligt var hon klar. Jaha...det var det. Bläää!!!

Jag gick en liten stund på stan också medan Skruttis och K var hemma. Mötte upp dem i vår galleria, käkade sallad och sen var vi på en supermysig långpromenad vid vattnet. Vi satt ute och drack kaffe, blev förvånad över hur pass varmt det ändå var. Jag vågar nästan inte skriva att jag smällde i mig en bit morotskaka också. På fredagar och lördagar ska det få vara ok med fikabröd, men inte på vardagarna. Appropå fikabröd så har det inte blivit några muffins än, jag vill inte misslyckas igen med att godiset hamnar i botten så det bara blir kletigt och de inte lossnar från formarna. Så jag väntar på tips från er fortfarande ;-).

Magen börjar kurra så det blir till att göra middag nu. Jag tänker förresten testa Tastelines matkasse, de har nåt erbjudande. Nån som testat deras kasse? Jag hoppas rätterna går fortare att tillaga än Linas.

I morgon blir det kanske mässa i Älvsjö, får se....

Mot köket!

Kram och ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar