lördag 16 mars 2013

Foton=morot

Har inte kunnat bestämma mig för vad jag vill göra denna lördagkväll så jag fastnade här vid datorn som vanligt. Kollat på en massa foton från resor som vi gjort de senaste åren. Åh vad mycket smalare jag var då. För mig är det en jäkla morot att se gamla kort och kämpa för att se ut så igen. Sen fattar jag ju att kroppen förändras när man fött barn, i alla fall för många (de flesta?), men man behöver ju inte ha en massa fett för det som jag har. Såklart har jag ätit onyttigt igår och idag, dvs godis och fikabröd. Det gååår inte att äta en liten godis. Det blir alltid fler. Vad är det för fel på mig? Varför kan jag inte stanna där utan måste fortsätta? Jag blir så trött på mig själv. Men nu såg jag alltså fotona och nog fasen ska jag lyckas den här gången. Jag borde sätta upp ett fota någonstans hemma. Ska ta mig till Löplabbet också och köpa joggingskor. Provade några olika idag i andra affärer, men känner att jag vill ha hjälp för ska jag jogga så måste jag ha bra skor för mitt dumma knä som jämt bråkar.

I morgon ska vi hjälpa ett kompispar att flytta. Får se hur det går att ha med Skruttis.

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar