söndag 24 mars 2013

Om söndagen

Nu skriver jag igen. Jag kände av någon anledning att det där med vikten ville jag ha i ett eget inlägg.

Direkt efter frukosten idag for vi iväg till en utförsäljning av kläder och saker för barn. Som en loppis. Jag tyckte vi var ute i rätt god tid, men oj vad mycket folk det var. Skruttis har tillräckligt med kläder, jag var mest ute efter skalkläder eller någon vinteroverall till nästa säsong. Hittade inget, det fanns ett fåtal jackor i hennes storlek. Däremot var det nära att vi kom hem med en cykel. Vi träffade på en gammal klasskompis till mig och hans tjej (som jag även har jobbat med). Det var trevligt. Det visade sig att de också hade blivit tre.

På väg hem passade vi på att köpa en massa småsaker som tagit slut som fryspåsar och sånt trist.

Nu är K på bio och jag tycker det känns läskigt att vara utan honom. Inte för att han gör saker på egen hand utan för att jag är är så mörkrädd!!! Jag tycker helt ärligt att det är hemskt.

Jag har nyss beställt en vinteroverall till Skruttis (till nästa vinter). En sån här blev det:

Bild från Kotteshoppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar