söndag 11 mars 2012

Luuuugn söndag och stugdrömmar

Idag har jag inte gjort mycket. Typ inget vettigt förutom att tvätta några maskiner och lagat mat. Har bara kollat på skidor och tagit det lugnt. Samtidigt som jag varit lite rastlös så har jag varit super dupertrött. Riktigt sovtrött. Jag tror jag rör på mig för lite, då brukar jag bli trött och seg. Vet att jag tjatar om det ofta, men det är så himla synd att foglossningen gör det omöjligt att träna och promenera. Men jag ska ta igen det sen :-).

Jag har idag fantiserat om att vi nån gång hittar och kan köpa en stuga vid vattnet dit vi kan åka på helgerna. Högst 1-2 timmars bilresa vore perfekt. Även om vi bor nära vatten så är det ju inte samma sak som att ha en egen liten strand. Min familj har alltid haft sommarställe. Dels mina morföräldrars stuga på en ö i den finska skärgården och dels så har vi hyrt stuga här i Sverige när jag växte upp. Stugan i Finland såldes när jag var 19. När jag var barn tyckte jag inte det var jättekul att åka iväg sådär, kompisarna var ju hemma. Men NU skulle jag uppskatta det hur mycket som helst. Jag, K, Skruttis och katterna, åhh vad myyyys skulle det vara.

1 kommentar:

  1. Varmt tack för ditt grattis! Vågar jag hoppas när jag fick så olika besked? Skall testa igen, för att vara på den säkra sidan, men har något fastat så är det ett mirakel :-)

    Kram Ninna

    SvaraRadera