torsdag 1 november 2012

Trevlig kväll med bästa J

Kommit hem efter en kväll med vännen J. Vi promenerade i stan, tog en fika och babblade på om allt.  Det blev en del prat om träning och sockersug. Är jag snål som tycker att 369 kr/mån är dyrt för ett gymkort där det inte ingår några pass? Jag vet att träning är skitviktigt osv, men det är rätt mycket pengar när man inte jobbar. Så vad tycker ni? Vad betalar ni på era gym? Jag blir alltid så inspirerad när jag träffat henne. Hon är så duktig på att ta tag i träningen, äta nyttigare och hon är så fin på alla sätt. Bästa J.

Det är väldigt sällan som mina föräldrar hälsar på, men idag var de här och det var trevligt. För övrigt har det inte hänt ett dugg här.

Godnatt och sov gott!









2 kommentarer:

  1. Åh det var ju svindyrt i mitt tycke men det är kanske de priserna i storstan man får räkna med?? Jag vet inte. Jag har precis köpt årskort på gymet i vår lilla stad och betalar 950 kr för det. Galet bra pris! Då får jag gå på alla pass och träna på gymet. Nice.

    SvaraRadera
  2. Åh vilket bra pris på ditt gymkort! Här kostar de flesta betydligt mer.

    SvaraRadera