fredag 30 november 2012

Gokväll!

Vilken härlig dag det har varit! Så himla fint med all snö och lagom kallt. Om jag nu ska klaga på nåt så är det att det är lite småtungt att dra vagnen. Jag tror vi kommer att byta framhjulen till större, måste bara hitta dem i förrådet först...

Jag har nyss satt mig i soffan efter att ha bakat pepparkaksmuffins. I veckan köpte jag en sån där muffinsplåt för små muffins. Gissa om jag blev arg när den var för stor för vår ugn! Ändå har vi en standardugn. De blev bra ändå tack vare stadig formar. Jag vill dock ha en sån plåt så nu får jag väl försöka hitta en mindre. Det blev några muffins i vanlig storlek också.

Förutom en promenad idag har vi bara tagit det lugnt hemma, adventspyntat och bara myst. Skruttis och K är fortfarande förkylda och även jag känner att allt inte är helt ok. Jag har ont i halsen, konstant huvudvärk och är lite matt på nåt sätt. Men jag mår helt ok ändå.

I morgon hoppas jag att det blir lite shopping med brorsan. Det var jättlänge sedan som bara han och jag gjorde något. Jag minns inte ens när det var.

Nu ska jag göra i ordning lite honungsvatten.

Ha en fortsatt mysig kväll! Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar