söndag 2 december 2012

Seg

Nu har jag också blivit förkyld. Ingen större eller jobbig förkylning, men tillräcklig för att jag ska känna mig seg och så förbaskat trött. Igår gick jag i pyjamas hela dagen och försökte sova en stund mitt på dagen när K och Skruttis inte var hemma. Men det lyckades inget vidare. Idag var jag dock ute i det härliga vädret. Ok, det kunde vara lite varmare, men jag tycker om när luften är såhär frisk. Eftersom vi kom upp så sent då vi lyckades somna om alla tre så tycker jag att dagen har varit så kort. Förutom promenaden så har vi mest varit hemmavid. Vi har dock köpt en glassmaskin. Vi är rätt tokiga i glass jag och K så vi slog till nu när det var halva priset, bara 199 kr. Ser fram emot att göra pistageglass och olika sorbet. Jag vet att glass inte är nyttigt, men någon gång måste jag få lyxa till det och det känns kul att göra egen. Såhär ser den ut:

Bild från Kjell & Company



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar