torsdag 6 december 2012

Redan torsdag

Skruttis har somnat om och jag har ätit frukost och gjort mig iordning. När hon vaknat och ätit gröt så tror jag vi försöker ta oss ut. Det är plogat här ser jag så jag hoppas jag kan ta vagnen. Har inte haft bärselen ute nu under vintern, jag tycker inte Skruttis har några bra kläder för det, är rädd hon ska frysa. Och hon börjar bli tung, så jag måste erkänna att jag i stort sett aldrig använder selen. Jag som hade sån "panik" över att köpa någon bra.

Jag är lite sugen på att baka pepparkakor. Vore det inte för att jag inte kan låta bli att äta om vi har hemma så skulle jag göra det. Något julgodis får det bli så småningom i alla fall. Såg ett recept på Bountybollar, det kanske vore något för oss som älskar kombinationen kokos och choklad.

Har någon av er gjort hallon- och lakritskola?

Ska göra lite kaffe nu. Vi har köpt nya smaker till vår Nespresso. Jag ville testa med nötter och kokos, men det var INTE gott.

Ha en fin torsdag. Kram!

Bläää!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar