torsdag 13 december 2012

Jagar kläder

Jag tycker inte att jag gör annat än jagar kläder just nu. Det är dopklänning som ni vet och nu även en klänning till mig att ha på dopet plus en vinteroverall till Skruttis. Hittills har hon haft lager på lager, vindtät fleeceoverall och åkpåse. Klänning till mig känns så surt att köpa för inget passar ju nu när alla klänningar är raka i modellen. Finns skitsnygga, men med min figur så går det inte. Eller så är de kortärmade och då kommer jag frysa och jag avskyr att ha kavaj. Trivs bara inte i det. Vad tycker ni om den här klänningen? Den är INTE JAG och jag kan inte bestämma mig för om den är fin, ful, allmänt konstig, och/eller tantig. Det är sån modell jag vill ha, men resten.....Den är säkert jättefin på andra, men på mig och på ett dop????

Bild från Boozt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar