lördag 29 december 2012

En vanlig dag

Här händer det inte mycket just nu. Jag går mest omkring och jäspar och känner mig allmänt tråkig. Jag somnade i soffan igår kväll, vaknade och så la vi oss halv tre!!! Värdelöst. Sen kunde jag inte somna om förrens vid åtta på morgonen.

Efter frukost fick vi för oss att åka till EM möbler för att se om de har något köksbord och stolar. När vi kom dit var det tyvärr stängt. K och Skruttis släppte av mig i gallerian och jag kollade efter något att ta med till vännerna vi ska till på nyår. Det ska bli trevligt med middag och bara sitta och prata. Vi tar bilen och det blir alkoholfritt hela kvällen. Jag hoppas bara att Skruttis kan somna hos dem.

Nu ska vi dricka lite te och kanske se en film. Skruttis sover.

Ha en fortsatt fin kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar