fredag 14 december 2012

Skönt att det är fredag

Skruttis vill inte sova. Hennes sömnmönster har verkligen förändrats den här veckan. Hon är trött, men kan inte komma till ro. Hon rör sig runt, runt i hela sängen och blir ledsen, glad, pratig, sprallig om vartannat. Sen har hon en del mardrömmar.

Vi har haft en hemmadag. Hade ett kort besök av mina föräldrar och Skruttis´ kusin. Fick julklappar och nu har jag dåligt samvete över att jag bara hade köpt en liten symbolisk grej från Skruttis till dem. Vi skulle ju inte ha julklappar. Jag får verkligen skitdåligt, superdåligt, superduperdåligt samvete när det blir sådär. Hatar den känslan. K tycker inte att jag ska ha dåligt samvete.

I kväll har vi ätit enchiladas och druckit ett glas rött. De var gott. Nu hade jag tänkt slå in lite klappar till Skruttis, men först blir det en dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar