måndag 18 februari 2013

Eftermiddagen och kvällen

Jag har världens träningsvärk efter förmiddagens träning och eftermiddagens promenad på nästan  1,5 timme. Är nöjd.  Sockersuget är vidrigt däremot.

Kvällen blev inte alls som jag tänkt mig. Vår ena katt har varit i slagsmål och kom in rejält blodig. Det tog ett tag innan vi förstod var det kom ifrån. Ett sår på benet.  Fattar inte hur det kunde vara så himla mycket blod i pälsen av det lilla såret. Kanske allt inte var från honom. Vi dushade honom och torkade upp blod i halva lägenheten. Stackarn. Han stank verkligen blod och urin.

Nu ska jag sova, är supertrött.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat med träningen!!

    Och tänk på att det tar två veckor innan sockersuget försvinner... Det gäller att hålla ut så här i början, sen blir det lättare!!!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag ska verkligen försöka hålla ut, det bara måste gå den här gången!

    Kram!

    SvaraRadera