torsdag 14 februari 2013

Tjockare

Jag blir bara tjockare och tjockare. Det är hemskt och det är inte så konstigt med tanke på att jag äter för mycket och för onyttigt. Jag måste köpa gymkort, så är det bara. Det spelar ingen roll att jag har min CT, hantlar och pilatesboll plus flera träningsdvd. Det blir inte av att jag tränar! Jag måste tydligen bort från hemmet. Helst vill jag jogga, men jag oroar mig fortfarande för framfall. Jag vet inte om jag tycker att knipövningar hjälper faktiskt. Eller så gör jag fel.

Skruttis blir ju tyngre och tyngre att bära och det blir ju en del bära och jag känner att jag bara måste få en starkare kropp. Syskonförsök blir kanske aktuellt så småningom och skulle jag lyckas bli gravid igen så vill jag vara mer tränad än jag varit.

För övrigt så har vi haft en skön dag med lite strosande i affärer och hemmamys. K har jobbat hemifrån och det märks att Skruttis varit superglad över det. (Även jag.)


3 kommentarer:

  1. Ja, det är inte lätt det där. Jag går förvisso ner nu, men jag skulle verkligen behöva börja träna...min kropp är som en jä*la hösäck.

    Brödrosten är inhandlad på Toys"r" us och den var på rea =).

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja alltså den bloggen är så bra.

    Kram

    SvaraRadera