fredag 1 februari 2013

Härlig fredag

Jag är inte riktigt på blogghumör, så det blir ett kort inlägg om den här fredagen. Jag tycker den har varit toppen förutom att det tagit två timmar att natta Skruttis. Det var likadant på eftermiddagen. Men så är det ibland. Stackars sötis som har så svårt att komma till ro. Hon och jag har varit ute på en superhärlig tvåtimmarspromenad med ett kort stopp i mataffären och Stalands möbler. Såklart hittade jag en massa fina ljus och ljushållare. MEN, jag var duktig och köpte inget. Sååå nära att det blev ett doftljus. På väg hem gick jag lite vilse, ville prova en annan väg, så det var bara att vända tillbaka :-).

Jag har börjat kolla lite på nätet efter inredning till Skruttis´ blivande rum. Hon sover ju i vårt sovrum nu och det ska så småningom bli hennes. Vad svårt det är, det finns mycket fint. Jag hoppas främst på att vi hittar bra förvaring. Sen vill jag att hon ska ha ett litet bord och stolar eller en fåtölj. Men vi får se....Flaggspel (heter det så?) är också fint och kanske någon ljusslinga.

Var hittar ni saker till barnrummet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar