lördag 14 juli 2012

Dagens planer

Vi har inte så många planer för dagen, men ett par stycken småsaker att uträtta. Vi har en del grejer som måste slängas på skroten. Ska bli så skönt att få bort dem! Sen ska jag välja en ring. Vet inte om ni minns, men jag fick ju en i början av december som inte passade och så fick jag ett tillgodokvitto. I och med graviditeten och svullna fingrar så har jag inte tyckt det varit så lyckat att välja nån ny. Är lite tveksam nu med eftersom jag vill gå ner i vikt, men jag hoppas det ska funka. Mina fingrar har varit svullna länge! Det först nu som jag tycker att jag får på mig förlovningsringen utan att pressa på den. På eftermiddagen ska K klippa sig. Får se vad jag och Skruttis hittar på då. Vi borde storhandla mat också, kylskåpen är nästan helt tomma.

Hoppas ni får en fin dag!

Ps Vägde mig i morse, har gått upp ett halvt kilo till på några dagar. Vad fasen alltså, det är ju inte klokt, jag går bara upp hela tiden, aldrig ner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar