torsdag 19 juli 2012

Så himla trött

Min kropp känns som bly och jag skulle kunna sova flera dagar i sträck. Det har varit ett par intensiva dagar med födelsdagsfirande igår hos mamma med allihopa och idag hade vi vänner här. Det har varit jättetrevligt, men nu är jag som sagt trött. Trodde ett tag igår att jag skulle bli förkyld. Näsan rann och jag hade halsont, men idag var det borta. Skönt. Känner mig ändå inte helt hundra. Hoppas det bara är lite sömn som fattas.

Skruttis har varit jätteglad, men övertrött och haft svårt att komma till ro i ett par dagar. Nu sover hon så sött i sin säng efter att nyligen ha ätit. Tänk, idag blir hon två månader, vår älskade dotter!

Vi har haft lite snack om framtiden, jag och K. Om FET och resor och lite annat. Men mer om det en annan gång, nu bara måste jag sova.


2 kommentarer:

  1. Ja, visst är man trött, hehe...
    Och de växer som ogräs!!!
    Läste ditt inlägg om kläder och att man inte hinner använda allt...eeeh, jag tänkte som du, klart jag kommer hinna...nu ligger det flera plagg på lut, som jag aldrig kommer hinna använda...så synd.

    Hoppas du får en fin dag.
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh, stort grattis till bebis! Vad glad jag blir :)

    SvaraRadera