måndag 30 juli 2012

Ineffektiv, viktökning och träning

Fy bubblan vad jag får lite gjort på dagarna nu igen. Det verkar vara periodvis. Nu är det rörigt här med grejer och kläder överallt. Jag fattar liksom inte vad jag gör på dagarna när Skruttis sover. När hon är vaken vill jag ju vara med henne och på kvällarna när hon somnat vill jag umgås med K. Trivs inte när det ser ut såhär. Försökte fixa lite med henne i bärselen, men det går ju sådär...Nåja, det är en dag i morgon och då ska vi upp tidigt för vi ska va på BVC kl 8.30. Efter det ska jag röja här.

Jag och K har varit och vaccinerat oss mot TBE idag. Har tagit det förut så det behövdes bara fyllas på.

Jag har faktiskt tränat idag också, visserligen bara en halvtimme, sen vaknade Skruttis och var hungrig. Men det är ju bättre än inget. Just nu känner jag att jag inte vill träna på kvällarna, då vill jag umgås med K. Ersättningar har jag också varit duktig och ätit. Det funkade ok på dagen, men nu på kvällen har jag mått skitdåligt av att inte äta "riktig" middag. Så vill jag inte må så jag kommer äta middag i fortsättningen som vanligt. Jag har gått upp i vikt igen. Snart kastar jag ut vågen och alla speglar!!!! Jag är rundare i ansiktet än när jag var gravid. Jag börjar få smått panik om jag ska vara ärlig, jag vill inte se ut såhär, hatar det.

Ps Lyckades få Skruttis att träna nacken idag en kort stund i alla fall. Jippiiii!!!!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar