fredag 6 juli 2012

Shopping

Det kändes konstigt att lämna familjen (varje gång jag skriver familjen/min familj så har jag fortfarande svårt att fatta och blir alldeles varm över att jag har en egen familj nu, att jag inte menar mina föräldrar och syskon.), ta en promenad till köpcentrumet och leta kläder. Saknade dem efter typ 5 minuter.

Rätt mycket skitkläder på rean upptäckte jag. MEN, jag lyckades hitta tre (!) par jeans för under 400 kr. Är riktigt nöjd! Ett av paren kostade bara 50 spänn. Jeans är mitt favoritplagg tror jag. Såklart slank jag in på barnavdelningar också. Det enda jag köpte där var strumpor. När jag fyllde år fick jag bl a ett presentkort. Jag har massor med väskor, men blev så kär i denna, i den affären fanns den dock bara i grått, men det var snyggt. Halva priset var det också, annars skulle jag aldrig köpa den. Hoppas den finns kvar i morgon, kände att jag behövde en dags betänketid ;-).
Bild lånad från Mexx

På eftermiddagen när Skruttis sov kollade vi på en film, "Prime time". Den var jättebra. Kan även rekommendera "Nobels testamente". Mycket mer än så har vi inte gjort idag.

Jag vill ha nåt fint barnvagnshänge, ett sånt som man sätter fast från sida till sida. Har hittat ett jättegulligt med Bamse, men har bara sett det på nätet. Någon som vet om figurerna är som skallror eller bara mjukisdjur???Jag vill nämligen att det ska ha någon slags skallra. Eller har ni tips på nåt annat fint? Vill inte ha Pingu eller Tummen. De är fina, men känns som alla har dessa. 



2 kommentarer:

  1. Bamse-hängena är jättemysiga, F hade sitt tills alldeles nyligen. Inga skallror, bara mjukisar. Tror det är köpt på br leksaker eller liknande, är mycket trevligare än de mainstream-grejer som alla har.. Kolla mindre leksaksaffärer, där brukar det kunna finnas.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för din kommentar! Ska försöka hitta den.

    SvaraRadera