måndag 9 maj 2011

Måndagens händelser

Oj, oj, oj....det är inte lätt med omorganisering. Akter som flyttas hit och dit, kaos överallt. Är så ledsen att jag inte hunnit jobba nåt förutom att jag gjorde ett hembesök. Bytte rum idag också. Det känns väldigt märkligt och jag går fortfarande in i fel rum ibland. Idag märkte jag verkligen hur dålig luft det varit i det förra rummet. Inte undra på att jag haft huvudvärk varenda dag.

Smet tidigare idag för jag skulle ju till tandis. Försökte avboka, men då skulle jag få vänta till slutet av juni! Det går ju inte. Klarade mig från hostattacker som tur är. MEN en till lagning måste bytas. Det här kalaset kommer bli svindyrt. Hade ju hellre åkt en vecka utomlands för pengarna.... Är jag den enda som slarvar med tandtråd? Tydligen har jag dåligt tandkött och tandfickor vilket jag fick höra är väldigt ovanligt för min ålder :-( . Tandtråd varje dag i tio dagar sen ska det utvärderas. Suck! Nog om detta.

Det blir ingen joggingrunda för mig idag, eventuellt en promenad. Har så in i vassen ont i tanden. Det spränger och har sig och jag märker att jag känner mig smått grinig pga värken. Nu måste jag försöka få i mig nåt att äta. Imorgon kommer K hem! Han ska tydligen jobba hemifrån. Önskar att jag också kunde göra det. Funderar på att vara på jobbet senast 7, då kanske jag kan gå i hyfsad tid också.

1 kommentar:

  1. Var oxå hos tandis idag. Hade inga hål:)) Jipppiii!
    Det var bra du inte sprang med tanke på att du är förkyld. Ajabaja inte springa då!
    KRAM

    SvaraRadera