måndag 30 maj 2011

Vilken måndag!

Jag har ju svårt för tisdagar och har oftast tyckt att måndagar varit ok. Men denna har varit tuff jobbmässigt. Så skönt att bara sitta på balkongen nu och ta det lugnt. K och jag åkte båten hem. Det var K´s idé. Har lovat honom så många gånger att vi ska åka den, jag har ju bara gjort det en enda gång och det var till jobbet, inte hem.  I det här fina vädret var det jätteskönt. Enda nackdelen var att det gungade lite. Men resan tar bara 20 min så jag hann inte bli sjösjuk, är annars så känslig ju.

Vi har äntligen, äntligen handlat koffeinfritt kaffe till vår Nespresso. Köpte några andra sorter också.

Jag hade förhoppning om att min brorsa och flickvän skulle komma över, men det blev inte så. Däremot har vi haft en kille här från Comhem. Nu kan vi se alla kanaler igen.

Vet att jag skrivit om Ben & Jerry´s förut, men nu har jag en ny favorit som jag sitter och äter nu:

Mums! Så himla god!

Har inte kollat, men jag hoppas det är Project Runway i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar