söndag 29 maj 2011

Sött, sött, sött, sött........

....är typ det enda jag har ätit idag. Känner mig extremt onyttig och har huvudvärk av allt socker. Dumma Mors dag ;-) Det blev först fika hos min mamma med hemmagjort jordgubbstårta. Vi fick veta av mina föräldrar att det var marknad i dag typ 20 min bort med bilen. Så vi åkte dit sen och där smällde jag i mig nån form av friterat rullat i socker som jag dessutom doppade i chokladsås....Jag är glad att jag hittade en sorts pajform som jag letat efter ganska länge så den köpte jag. Annars tycker jag det mest var grejer till barn, smycken och t-shirts med fåniga tryck. Lite godis och sånt också förstås.

När vi hade tröttnat på marknaden åt vi lite lunch och sen åkte vi till K´s mamma. Där blev det fika igen. Tårta, bullar, toscakaka...Men jag åt inte av allt. Köpte lite mat på väg hem och en orkidé.


Den här helgen har verkligen gått fort. Är så glad över att vi bara ska jobba tre dagar, sedan ledig fem dagar. Jippiiiiii!!! Ska bli så skönt att sova på hotell en natt också och bara varva ner och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar