måndag 2 maj 2011

Krig

Sen jag började jobba har jag blivit så mycket sämre, riktigt usel tycker jag, på att skriva. Jag vet inte vad som tar emot, om det är orken, inspirationen eller vad. En del är väl att det har hänt så mycket tråkiga saker sista tiden IGEN.  Det är bråk med mina föräldrar, skitjobbigt. Jag tänker inte skriva om det i detalj för då triggar jag bara igång mig och kommer bli jättearg, ledsen och kanske ligga vaken och tänka på det hela natten. Har ägnat sååååå många timmar åt detta bråk eller krig, ja krig är nog ett bättre ord. Idag när jag kom till jobbet så tänkte jag på hur otroligt mycket energi det går åt till att vara upprörd, ledsen osv. Det tar mycket på krafterna att kriga helt enkelt. Är helt slut efter helgen som inte kändes som nån helg, tyvärr. Har haft en klump i magen och en fruktansvärt obehaglig känsla inom mig. Den är svår att beskriva. Har kommit in i nåt sånt där apatiskt tillstånd igen, men lyckades i alla fall fixa middag. Skulle städat också, men det får vänta. K är i USA så jag är ensam i tio dagar. Om inte bråket hade varit och ena katten hade varit sjuk, men främst bråket, så hade det varit helt ok att vara ensam. Nu känns det tufft om jag ska vara ärlig. Vill finnas för honom och trösta honom!!! När ska allt elände sluta? Jag orkar faktiskt inte mer, jag vill ha ett lugnt och "vanligt" liv. Det är sant, JAG ORKAR INTE.


1 kommentar:

  1. Kram kram kram!!
    Verkar helt insane alltihop:(
    hoppas dagarna går fort nu så du får hem K så ni får kramas lite. Natti natt!

    SvaraRadera