måndag 18 juli 2011

Bra måndag

Har haft en riktigt bra dag på jobbet. Kunnat tagit det lugnt om jag jämför med de sista två-tre veckorna. Härligt! Nu hoppas jag på att det blir så till semestern.

Efter jobbet träffade jag en kompis, fikade med en stor glass och kaffe. Shit vad det är gott med pistageglass!! När jag kom hem körde vi  tränings dvd:n. Det gick sämre idag, har träningsvärk från igår...Inte så mycket, men tillräckligt, framför allt i mina klena armar. Jag funderar på att ge mig ut och springa i morgon istället. Är tveksam till att jag kommer göra både och.

Nu blir det lite bloggläsande innan det är dax att sova.

Hoppas ni haft en bra måndag!

2 kommentarer:

  1. Skönt med en bra dag!! Sov gott

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh jag var så sugen på glass hela dan igår när vi var på Väla!
    Klart du pallar Jillians pass idag, det är ju bara 20 min som man behöver ta i så man spricker ;) Hahaha
    KRAM

    SvaraRadera