tisdag 5 juli 2011

Ruvardag 12

Tack alla för era fina kommentarer och all stöttning! Det värmer jätte jättemycket ska ni veta!

Fortfarande ingen mens. Nu har jag nästan börjat att våga hoppas på ett plus i helgen. Men bara nästan ;-) Har fortfarande mensvärk till och från men inget mer rosa. Min väninna som jag berättade om, blev tyvärr inte gravid. Blir så arg och ledsen för hennes skull.

Är hemma idag med, men imorgon ska jag jobba. Blir en jättelugn dag även idag. Skulle ju läst hela förra natten, men det ville inte ögonen så idag vill jag avsluta boken jag håller på med. Den är bra, men otroligt tragisk och sorglig. Den heter Övergiven och är skriven av Anya Peters.  Nästa bok blir Paganinikontraktet. Nån som har läst den?

Ha en fortsatt fin tisdag!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas hoppas hoppas!!

    (Paganini kontraktet är superspännande!)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att det ska lyckas för er.

    Jag läser just nu Paganinikontraktet. Jag tycker den är spännande och jag är som trollbunden när jag läser den, svårt att slita sig.

    Kram från Mette

    SvaraRadera