söndag 10 juli 2011

Bråk - sams - bråk - sams...

Den här helgen började bra. Vi åkte iväg till Lager 157 i Hälleforsnäs. Åker dit nån gång då och då för att kika om det finns nåt kul. För första gången tyckte jag det var jättesorgligt att gå igenom barnavdelningen med alla underbart söta barnkläder. Jag började nästan gråta och det är inte likt mig. Allt kände så tomt och hopplöst. Jag hittade ingenting att köpa, men K shoppade loss :-).

På kvällen började vi bråka. Inget vanligt bråk utan ett rejält bråk. Det mesta var mitt fel som vanligt, jag har en tendens att bli så himla ful i munnen när jag är arg. Jag slänger ur mig saker som jag ångrar och som sårar. Så barnsligt, elakt och sorgligt. Min sämsta sida. Mycket kom upp till ytan som gjorde mig lite rädd och ledsen. Både saker från K och från mig. Sen blev vi sams, men så i eftermiddags blev vi osams igen. Jag vet inte vad det är med mig. Jag har varit så fruktansvärt aggressiv och hemsk i helgen. Som den värsta, värsta PMS. Men det borde inte vara PMS, även om min mens är jättekonstig. Den har liksom inte satt igång riktigt än och så har jag aldrig haft förut. Den börjar en dag och då börjar den. Nu är det nåt mittemellan spotting och mens. Jag har nojjat över utomkveds igen....Vågar inte ens ta ett gravtest, men ska göra det i morgon bitti för säkerhets skull.

För en stund sedan bokade vi en resa till Madrid. Vi försökte räkna ut att vi gör FET precis innan. Det är väl ingen fara med flygresan? Det borde väl inte hindra embryot från att fästa?  Har velat fram och tillbaka över hur jag vill göra. Om det inte blir nåt plus så vill jag inte behöva tänka att det berodde på flygningen. Men nu har vi bokat och jag hoppas allt kommer gå bra. Det blir en miniresa på 4 nätter.

2 kommentarer:

  1. Jobbigt med bråk. Hur gick det med gravtestet? Försök njuta av Madrid-resan, jag tror inte att flygningen påverkar.

    Angående Lager 157, ta en titt på deras hemsida, jag brukar skicka efter därifrån ibland.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har tagit två gravtest till, båda var negativa. Åh, jag visste inte att man kan skicka efter kläder från Lager 157, det ska jag kolla upp :-) Kram

    SvaraRadera