söndag 17 juli 2011

Födelsedagsfirande och träning

Jag har köpt en av Jillians tränings-dvd. Körde första passet idag med K (trodde aldrig jag skulle få honom till detta!!!!) och blev helt slut. Passet är bara ca 20 min, men ändå. Visserligen är jag totalt otränad. På dagen hade jag varit och köpt nya hantlar. De jag hade innan var för tunga....Nu hoppas jag på rejäl träningsvärk i morgon :-). Det känns skönt nu efteråt, men fasen vad hungrig jag är! Just hungern efter träning är så jobbig. Vad ska man äta som inte är onyttigt? Tar gärna emot tips!!!! Frukt funkar inte, är lika hungrig ändå.

Resten av dagen har vi spenderat hos mina föräldrar och grattat mamma. Inte så mycket mer har hänt faktiskt. Har letat lite resor till i  vinter. Är sugen på Dominikanska, Aruba eller Cuba. Har sett ett jättefint hotell på Dominikanska så det lutar väl mest åt det.

Idag har jag längtat efter att baka. Skulle vilja göra cupcakes. Vi har så dålig frys, den är så liten. Nu har vi köpt ett sånt här kylskåp:

Sen är tanken att vi ska byta ut den kyl vi har nu till en frys. Då kan vi äntligen storhandla och få plats med lite bakverk. Cupcakes, kanelbullar, matbröd...Ska bli kul, det är så avkopplande att baka.

3 kommentarer:

  1. Vi är också sugna på Aruba. Har varit till Kuba. Men vi får se om det blir nåt i vinter. Det ska ju byggas pool, pooldäck o bastu och till det går det ju en hel del pengar. Åker ni även om du blir gravid?
    Kram

    SvaraRadera
  2. mrsjanuary:Vi hade tänkt att åka även om jag blir gravid, men vi får se, inget är helt bestämt än. Hur var Kuba? Åkte du charter? Låter undebart med pool, pooldäck och bastu. Jag är inte ett dugg avis ;-) Kram!

    Nelle: Tack! Jag hoppas det ska bli en färgklick i vårt annars ganska färglösa kök. Kram!

    SvaraRadera