tisdag 19 juli 2011

Hat-tisdag blev en Ok-tisdag

Det första jag tänkt på i morse var att det är hat-tisdag. Men det har varit en helt ok dag. Har rejäl träningsvärk efter två dagars träning med Jillian. Det blev ett pass idag med. Har redan börjat tröttna lite och vågen visar fler kilo än färre. Men jag ska inte ge upp! K var riktigt seriös idag och köpte hantlar till sig och en matta. Hungrig som f-n är jag igen. Hatar det!

Har börjat tänka mer och mer på nästa FET. Samma jobbiga tankar och frågor som dyker upp i skallen som förra gången. Känner mig enormt skör inför detta FET. Känner mig inte riktigt redo psykiskt efter förra misslyckandet. Det är ju några veckor kvar, men ändå. Känner mig väldigt orolig också.

1 kommentar:

  1. Duktigt av dig att träna och att du inte ger upp när det blir lite motigt.

    Håller tummarna att det går bra med nästa FET!

    Kram!

    SvaraRadera