lördag 16 juli 2011

Oväntat besök

I morse ringde mamma och frågade om vi var hemma. Det var vi ju och hon sa att de tänkte komma förbi en stund och att DE VAR FLERA I BILEN. Det visade sig att min moster och mina två kusiner är här i Stockholm! Så himla kul att träffa dem!!! Min moster och ena kusinen har jag inte träffat på flera och de har aldrig träffat K, alltså måste det vara minst 4,5 år sedan. Det blev en kort fika, de skulle vidare sen och i morgon ses vi alla hos mina föräldrar för då fyller mamma år. Blir kul!

Vi var och köpte en present till mamma. Hade redan köpt en väska, men nu blev det en klocka i stället. Vi har pratat så mycket om färggranna plastklockor sen jag fick min vita och jag har fått känslan av att hon skulle vilja ha en ny för hennes har gått lite sönder. Så jag köpte en sån. Sen får den bli nån blomma också.

Jag har faktiskt sovit idag på dagen. Läst, läst, läst och sovit. Tror jag behövde det. Igår var jag säker på att jag kommer bli dunderförkyld under helgen, men det har inte brutit ut än. Hoppas hoppas det stannar vid halsont, huvudvärk och ont i kroppen. Nu har jag slagit upp ett glas rosé, det kanske hjälper ;-).

Ser fram emot nästa FET. Nu nojjar jag inte längre över flygresan till och från Madrid. Det får bli som det blir. Nån som har varit där förresten som har lite tips på trevliga saker att se/göra?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar