söndag 3 juli 2011

Irriterad och trött på allt

Har sån jäkla PMS. Är lättirriterad och får verkligen anstränga mig så jag inte exploderar på folk. Jag brukar ha PMS, men nu tror jag att progesteronet har hjälpt mitt humör att försämras...Och jag tror absolut inte att jag är gravid, känner ingenting annorlunda alls. Har verkligen ställt in mig på ett minus. Blir det minus ska jag fan gå ner de antal kilon jag vill ner och jag ska bli av med mitt sockerberoende. Det har jag bestämt och så får det bli. Jag har tröstätit hela veckan och känner mig jätteplufsig, hatar min mage, vill ha den platt som förr.  Inte kul alls, men det är ju mitt eget fel. Varför är det så förbaskat tråkigt att träna? Jag tycker t o m att det är tråkigt med långa promenader, det brukade jag gilla förr. Inget känns kul längre. Sen jag fattade att det här med att bli gravid inte är så lätt så har allt blivit så jobbigt. ALLT, ALLT, ALLT! När ska vardagen bli rolig? Var hittar jag energin och glädjen?
 

1 kommentar:

  1. Håller på ett + för dig!
    Nya träningskläder, bra musik och en rivstart brukar göra susen. KRAM

    SvaraRadera