torsdag 30 juni 2011

Födelsedag

Idag är dagen för min 35- års kris. Som tur är känns det inte lika hemskt längre och jag har haft en trevlig födelsedag. Blev väckt av K och lilla katten :-) På jobbet blev det inte mycket gjort. Jag hade bestämt redan innan att jag skulle flexa ut vid lunch för att hinna handla lite och andas. Jag hann handla, men inte andas.

Har fått tillbaka min migränliknande huvudvärk och det kom i samband med att det blev sådär stressigt på jobbet igen. Det har varit lite kämpigt med skallen, men jag hoppas det går över i helgen. Hur som helst så var familjen här och K´s mamma på lite att äta och sen fika. Det var trevligt! Nu är jag skittrött. Jag är så stresskänslig och blir helt slut sen när jag kopplar av. Jag har alltid haft stressiga jobb, men nu reagerar kroppen mer än någonsin.

Det är inte bara min födelsedag, det är ruvardag 7 också. Jag läste för en liten stund sen i ett forum om en tjej som plussade på dag 7. Jag vågade inte testa i morse även om det var lockande just denna dag. Fortfarande inga symtom. 

Skulle vilja skriva mer, men jag är så fasligt trött. Har mycket att göra i morgon så det är bäst jag försöker få lite sömn nu. Godnatt! 

5 kommentarer:

  1. Trist med huvudvärk på födelsedagen:( Hoppas att din dag var bra iaf.
    Vänta tills testdagen innan du testar. Risk annars att du stressar upp dig eller mår dåligt. Du vet att jag håller tummarna så hårt det går! Vill så gärna att det ska gå vägen den här gången för er.
    kRAM vännen!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Hoppas att du fick en fin födelsedag trots huvudvärken.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!
    Att ruva är stressigt och påfrestande och det är svårt att inte tjuvtesta. Jag gjorde det efter att ha läst om några som plussat tidigt. Jag fick minus. Såhär i efterhand ångrar jag det för det sänkte mig totalt. Jag håller mina tummar!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej ,så nyfiken;) har du testat ? håller tummarna stenhårt :)
    /starlight72

    SvaraRadera
  5. Jag har inte testat än. Har bestämt mig för att vänta till testdagen. Tack för gratulationerna! Kram

    SvaraRadera