fredag 24 juni 2011

Ruvardag 1 och midsommarafton

Hoppas ni har haft en trevlig midsommarafton. Det har jag haft. Det har blivit lite klädshopping, film och till sist grillning hos mina föräldrar tillsammans med brorsan och hans sambo. Det var trevligt. Det enda som var jobbigt var det här med alkoholen.....Som "tur" är har jag tandvärk så jag skyllde på den och att jag hade tagit värktablett. Synd jag inte har körkort då hade jag kunnat säga att jag ska köra, mycket lättare.

Hela dagen har, knäpp som jag är, väntat på ett stick i livmodern som ska tyda på att Knytet har fäst. Även om det bara är dag 1. Men inom fyra dagar ska det ha fäst sa ju barnmorskan. Jag är fullt medveten om att långt ifrån alla känner det där sticket.

Klockan är ganska mycket så jag ska nog sova nu. Trots kaffe sent i kväll så tror jag faktiskt att jag kan somna.

Hörs i morgon.

1 kommentar:

  1. Det är väl ganska få som känner sticket. Hoppas du får göra det:)
    kram

    SvaraRadera