tisdag 21 juni 2011

En helt ok tisdag

Det blev ingen hat-tisdag :-) Ingen bra dag på jobbet, men ok ändå. På eftermiddagen var det midsommarfika med tårta och det vägde upp alla dumma samtal jag fått under dagen.

Tandläkarbesöket är avklarat och nu sitter jag här med en mycket bedövad kind och sne mun. Inte så trevligt men det kunde absolut varit värre. Det enda som stör mig är att jag är superhungrig. Tandsköterskan rådde mig att inte äta på några timmar så jag inte biter mig, men det struntar jag i, måste få i mig nåt.

Blir en jättelugn kväll. Hade tänkt rensa ur kläder i garderoben, men jag väntar med det till helgen.  Är trött som vanligt pga sömnbrist. Vaknade mitt i natten och kunde inte somna om pga att det "kröp" i hela kroppen. Sådär som det kan göra när narkos går ur kroppen. Det är jätteobehagligt tycker jag och det var omöjligt att ligga still. Till slut blev det en allergitablett och då gick det över. Vet inte om det var glassen jag åt igår kväll, är ju känslig för laktos.

Mot köket och spisen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar