söndag 12 juni 2011

Böcker

Måste bara skriva att jag i några veckor har letat efter böcker att läsa under sommaren. Äntligen har jag hittat några. Kan dock inte låta bli att snegla åt böckerna i hyllorna som handlar om graviditet. Samma sak med tidningar....finns flera stycken som jag längtar efter att få köpa. Klart jag kan köpa de nu också, men det känns inte så kul...

Om det klaffar med datum och allt annat så borde embryot fästa i dagarna omkring eller på min födelsedag! Det vore nåt!!! Vilken present!!!

4 kommentarer:

  1. Ja, det vore nåt! Jag tycker att vi bestämmer att det blir så!

    Vad ska du läsa för böcker?


    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det bestämmer vi! :-) Dessa böcker blev det:
    Om det så skulle kosta mig livet av Margaretha Sturesson, Övergiven av Anya Peters och Utsatt av Markus Lutteman. Har du läst någon av dem?

    SvaraRadera
  3. Nej, inte en enda. Titlarna passar ihop; Utsatt, Övergiven och Om det skulle kosta mig livet.

    Hoppas att de är läsvärda!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Just det, titlarna passar ju faktiskt ihop, det har jag inte tänkt på! Den sistnämnda verkar handla om ett adoptivbarn så jag tänkte att den kanske kunde vara nåt för mig.
    Kram tillbaka!

    SvaraRadera