onsdag 22 juni 2011

Nervös

Hela dagen har jag varit nervös för morgondagen. Fjärilar i magen. Kunde knappt få i mig nån lunch, vilken jag kompenserade med en donut samt spilld choklad på klänningen. Nojjar mig för att det ska göra lit ont oxå (fast att det inte gjorde det förra gången), att urinblåsan inte kommer vara tillräckligt fylld eller för mycket fylld...Barnmorskan ringde idag och frågade om vi kunde komma en timme tidigare än planerat. Det kan vi inte pga våra jobb. Men hon sa vi kan komma så snart vi kan efter kl 13.

6 kommentarer:

  1. Vill bara önska er lycka till inför morgondagen!
    Två av mina bästa vänner kämpade länge med IVF och är idag glada mammor. Snart är det alldeles säkert din tur!
    =)

    SvaraRadera
  2. Lycka till nu! Jag håller tummarna!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Har tittat in här några gånger men aldrig kommenterat. Ser att idag är dagen med stort D. Önskar er lycka till och håller tummarna.

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det gick bra idag. Jag tog verkligen intruktionen att dricka RIKLIGT på allvar och bälgade i mig vid första Fet och vad hände? jo jag blev ju tvungen att gå på toa innan så blåsan var inte full, men det var ok ändå : )

    SvaraRadera