torsdag 9 juni 2011

Flexledig

Idag har jag tagit ut flex och är ledig hela dagen. Jätteskönt. Hade först tänkt jobba halva dagen, åka hem och sen till syrran för studentfirandet. Men K har tagit ledigt så då gjorde jag det med.

Har pratat med IVF-kliniken på Huddinge i morse. Barnmorskan kunde inte tyda svaren på mina prover som jag tog sist så hon skulle kolla upp det med en läkare och sen ringa tillbaka. Ingen har ringt än. Är nyfiken på om jag haft nån ägglossning eller inte.

Vi har varit iväg och beställt en grill, av det märket vi letat efter som jag tidigare skrivit om. Tyvärr fanns den storleken vi ville ha inte i affären utan bara den större modellen. Vi tycker inte att vi behöver så stor, räcker med en mindre variant.

Halsbandet på bilden är från Edblad och det fick jag av K igår.  Jag tycker det är superfint, älskar det verkligen. Tack älskling!

Nu ska jag vila en stund innan det är dags att göra sig i ordning.

2 kommentarer:

  1. Åh, jättefint halsband! Bra smak din K har :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jo det har han, fast vi hade tittat på det tillsammans en gång förut, gulligt att han kom ihåg att jag gillade det.

    SvaraRadera