lördag 25 juni 2011

Lugn midsommardag

Dagen började med sovmorgon. Planen var att jag skulle rensa i garderoben och slänga en massa kläder som blivit för små....Är trött på att känna att jag måste gå ner i vikt för att kunna ha de där kläderna. Det var en morot ett tag, men nu har jag tröttnat. Fasen, det är inte så lätt att gå ner några kilo som det var när jag var runt 20-25. Jag har alltid kunnat äta det jag vill typ, utan att gå upp i vikt, men efter 30 så förändrades min kropp väldigt fort.....

Hur som hels, efter den kraftiga regnskuren tog vi en promenad på nästan 2 timmar i stället för att ta tag i garderobsstädandet. Skönt! Vi gick bland annat förbi några husbåtar. Det blev inte så bra bilder med mobilen, men de var väldigt moderna och coola.





Förresten, är det fler som känt av Crinonen? Jag gjorde inte det förra gången vad jag minns, men nu har jag som lättare mensvärk till och från. Jag tycker även att det är svårt att få ut allt det blir alltid lite kvar. Förutom mensvärken så känns allt som vanligt. Inget stick eller nåt annat har jag känt.  Det är i och för sig bara ruvardag 2.  Men jag har så svårt för all denna väntan som ivf för med sig. Tålamod, tålamod......

Ikväll blir det skräckfilm och popcorn :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar