lördag 23 juli 2011

Lugn lördag

Det är så fruktansvärt hemskt, det som hänt i Norge. Det känns overkligt på nåt sätt, svårt att fatta att det faktiskt har hänt på riktigt. Jag blir så ledsen och förbannad. Hur fan kan man göra nåt sånt???

Jag har haft en jättlugn dag. I morse tog jag en joggingtur. Benen kändes dock så otroligt tunga och stumma. Det gick med andra ord sämre än sämst. Varken den bra musiken eller snygga träningskläder kunna rädda mig. Har ändå kört min tränings-dvd 4 gånger den här veckan och trodde kroppen skulle vara lite mer redo för jogging efter det. Men, men, vissa dagar går det sämre andra bättre. Kanske blir en tur i morgon igen. Resten av dagen har jag slöat på balkongen med Paganinikontraktet. Härligt!

Vårt röda kylskåp har kommit och idag har K´s kompis som är elektriker varit här och dragit lite el. Det var inte bara till kylen utan tydligen har de som bodde här innan oss slarvat jättemycket. En del uttag har vi inte ens fått använda för K´s kompis pga brandrisk!

Ikväll blir det kanske film och en hamburgare.

Jag älskar tyvärr hamburgare....

1 kommentar:

  1. Åh, rött kylskåp skulle jag också vilja ha. Så läckert!

    SvaraRadera